12 Mayıs 2012 Cumartesi

Suho da nereden çıktı?

 Başlıktan da anlaşılacağı gibi bu yazı Suho üzerine :) -Suhocum değerini bil uzun bir süre oldu yazmayalı :D- Kişisel tanıtıma geçmeden önce kısaca Exo geçmişimden bahsetmeliyim.SM'in teaser sayesinde soğuttuğu grubu  "What is Love" sayesinde birazcıkta olsa sevdim.O sıra favorim Lay^^ Ne zaman History'i izledim o zaman şimşekler çaktı beynimde "Kızım cennete düşmüşsün sen!"dedim kendi kendime. Baekhyun,Sehun falan :D Sonra "emo"sal bir saç stiliyle ki ona çok yakışmış k5 Suho'yu gördüm *.* Sonrası gece gündüz Tumblr :/ Grup daha yeni olduğu için istediğim şekilde fotoğraflar yok tabi ama ben işi garantiye almak için ne yaptım?Suho'nun Tayland forumuna üye oldum :D Hemde ne zorluklarla :D Adıyla çağrışım uyandırdığı için marketten Soho alarak eve stok yapar oldum :D Ah Suho ah nelere kadirsin :) Uğruna site site dolaştığım Suho kim acaba? :))




Gerçek adı: Kim Joon Myeon
Doğum Tarihi: 22 Mayıs 1991
Kan Grubu: AB
Boy: Her yerde farklı bir şey yazıyor o yüzden hangisi doğru benden bilmiyorum ama aralık 1.72-1.76 cm :) 
Pozisyon: Lider
Kendisi Korea National University of Art-oyunculuk bölümünde okuyor.İlkokuldan beri şarkıcı olmak istiyormuş.16 yaşında elemeler vasıtasıyla SM'in kadrosuna alınmış ve eğitimine başlanmış.Sessiz sedasız üstesinden geldiği 7 senenin ardından Suho"Şansım sayesinde bugünlere geleceğimi biliyordum.Elimden gelenin en iyisini yaptım ve kendimi hazırladım."demiş. İyi demiş hoş demiş de bu mühim şahsiyet benden büyük olmasına karşın benden kısa :/ "Wae?"!! Her neyse kendisine 2. Siwon da diyorlar.Bence de öyle çünkü bazı fotoğraflarında cidden Siwon'a çok benziyor. Ama ben Siwon'dan başka Taecyeon'a da benzetiyorum kenisini :D Tamamen kişisel bir yargı olduğu için bana katılmıyor olabilirsiniz :D




                                                     
                                                               Taec'e benziyor işte yaa :D




                                                             


   Ağzını,gözünü yediğim :D





Bir daha ki yazımda görüşmek üzere :)) Kendinize iyi bakın^^




5 yorum:

  1. anam! suho! yerim olum! :D tamam fazla kızma kuzu :D seside güzel ya pisliğin :D seviyoruz. :D ama D.O başka bende kepçüküm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yavrum ne kızması bilirsin paylaşımcı insanlarız biz :D Bilirsin neleri paylaştık ve paylaşıyoruz beraber :D (Bu taş Kyuhyun'a idi :D) Sesini ben de beğeniyorum ama benim için en mühim şeysi gülüşü *.* Neyse mini blog yazıvereceğim şimdi şuracıkta :D D.O'yu da senden bekliyorum artık k5 :D

      Sil
    2. yazacak birşey bulamıyorum zaten ben :D bi ara yazıveririk D.O'yu :D kyu'yu hertürlü paylaşıyoruz annem zaten :D SJ'nin bana vediği en güzel hediyelerden birisin sen. neyse sevgi patlaması gelmeden kapatıyım yazıyı :D

      Sil
    3. Bizim için sevgi patlamasının yeri ve zamanı yok zaten :D Allah bozmasın :D Bundan sonra arayı uzun tutmamaya karar verdim.Yeni yazı 1-2 ay sonra :D

      Sil
    4. mahşallah annem :D yılda bir kere yaz diycem ama mecbur kalacaksın uleyn :D

      Sil