15 Mayıs 2012 Salı

[Mim] Silmeden!

         Busenur dan devraldığım mim üzerine hiç silmeden aklımdan geçenleri yazacağım.*Yanlış yazım yüzünden şimdiden özür diliyorum :) Aslında kafada binbir türlü şey var anlatmak,paylaşak istediğim ama ya fırsatım olmdaı yazmak için ya da onları toparlayıpta bir cümleye sığdıramadım.Aslında pc karşısında yazmaktansa hislerimi kağıda dökmesini daha çok severim.Belki de üşengeçlik bunu bana yaptıran ama ne olursa olsun seviyorum yazmayı daha doğrusu kendim olarak yazmayı...



                                           Hep içimde kalmıştır oh olsun :D

         Aslında her yönden çok rahat bir insanımdır.Karşımdakini çok kolay sevebilirim mesela.Ya da söylediklerinin altında çok şey aramam.Olduğu gibi kabul etmesini seven bir insanım.Ve sanırım bu yüzden de seviliyorum :) Kiminle konuşsam "Seninle konuşrken hiç sıkılıyorum.Acab ne der diye düşünmüyorum."diyorlar.En doğrusu bu bence zaten.Herkesi var olduğuyla kabul etmek...Beni psikopat,Ayben'i dengesiz,Gökben'i atarlı ve Busenur'u da sorunlu olarak kabul etekte iş :D Allah'ım yine sataştı ben bu kıza :D Napayım seviyorum kendisini :D Değer verdiğim bir sürü insalardan biri sadece ama bana samimi ve gerçekçi gelen sayılı insanlardan :)) Melek kardeşim melek :D Hoşuma gitti şu silmeden yazma işi de yazdıklarımı kontrol etmek zorunda değilim :D Elim kolum bağlı bacım "Back Space" out,klavye in :D (Back spacede klavyede ama olsun anladınız siz :D) SAnırım çok yazdım(!) ve beni böyle bıraksan yazdıkça yazarım :D Kısa keseyim bari :) Anemm ben mimi kime şutlayacağım acep? Mimzadelerim yok ki benim :/ Bu da içler acısı bir durum.Blog var,yazı var ama mimleyecek insan yok! Damn it! Ney se bir başka yazıda daha görüşmek üzere^^ Mim benden karanlığın sonsuz "kyu"larına gitsin :D 









2 yorum:

  1. fotoşopta çığır açmışın annem :D oh olsun içimde kalırdı lan benimde :D:D

    'Beni psikopat,Ayben'i dengesiz,Gökben'i atarlı ve Busenur'u da sorunlu olarak kabul etekte iş'

    bitanesin :D beni böyle sorunlu kabul et yani :D sorunluyum olm ben :D gece gece kendime sataşasım geldi bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştım o zamanlar hemen ardından yapıvermiştim ama içimi rahatlatmadı henüz intikamım acı olacak beyler :D Aslında tanıdığım çoğu insandan daha sağlamsın kuzu benden de hatta :D We are the "sorunlu" sisters :D

      Sil