9 Mart 2012 Cuma

3'ü 1 Arada Mim

Aman Allah'ım bu benim ilk "mim"im :D Umarım nightsun beni mimlediğine pişman olmazsın :D Neyse ben sisterıma mim için teşekkür eder olaya girerim :) 
                                                                       En Sevilenler Mimi

1-En sevdiğin şeyler nelerdir? Nelerden hoşlanırsın?
Güzel ve cevabı uzun bir soru benim açımdan :)) Yapmaktan hoşlandığım şeylerin başında müzik dinlemek geliyor sanırım.Sonra kitap okumak, film-dizi vs izlemek ve uyumak :)) Bunların dışında gezmeyi severim ama yaşadığım şehir olmayacak.Hele Edirne gibi küçük bir şehir asla! :) 
2-Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?
Genellikle "Bermuda Şeytan Üçgeni" diye tabir ettiğim Facebook-Twitter-Tumblr üçlüsünde takılmaktayım.Araya bazen de Youtube giriyor.Özellikle sevdiğim bir grubun "comeback" günleriyse^^ Ama bu aralar giremiyorum ki yaaa! :'( (Damn it! YGS!) Ygs'ye olan nefretimi kustuktan sonra sıradaki soruya şıçrayış yapıyorum.
3-En sevdiğin filmler?
Hangi birini saymalıyım? :/ Her film ayrı bir etki yaratıyor bende.Ama sanırım en iyisi kuzumun sayesinde izlediğim "3 idiots", 1500.. kere izlediğim"First Love",A Moment to Remember,beni çok değişik bir dünyaya götüren "Fanaa" ve son olarak şu günlerde gözdem olan Türk tarihini ve Türk sinemasını gururu olarak düşündüğüm "Fetih 1453" :))
4-Şu sıralar almak istediğiniz şeyler?
Arkadaşıma hediye olarak bir kalem,anneme beyazlarını gidersin diye saç boyası :D ve YGS'ye hazırlık olsun diye tahta kurşun kalem :/ Ben almak istemiyorum ama işte... :/
5-Şu sıralar ne dinliyorsun?
Yeni çıkmasından olsa gerek Bigbang-alive albümünün müptelasıyım :) Her dakika "I'm singing my blues..." diye haykırıyorum :) Bunun dışında Super Junior-Mr Simple vazgeçilmezim.Düzenli olarak dinliyorum kendisini :) (Adamlar yapmış :D )  Ailee-heaven ve Coldplay-Paradise parçalayan favorilerimden :))
                                                               
 Sordum Cevapla;
 1-Hayatınız film çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?
Oopss! Hazırlıklı değilim ben bu soruya yaa :)) Hiç düşünmedim daha önce ama "Issız Vadi" olmazdı ondan eminim :D Hep bir atraksiyon,hep bir olay :D Müziklerde "Pembe Panter"deki gerilim müziği,Orhan Gencebay'ın "Batsın Bu Dünya"sı -önümüzdeki 2-3 ay için- yeterli şu an için :D
2-Bir şeyleri değiştirmeye gücünüz olsaydı neyi değiştirirdiniz?
Zaten doluyum böyle konularda bu soru da iyi oldu hani :)) Hiç kimseyi değiştirmek istemem ama önyargılı insanlardan nefret ederim.O yüzden önyargıyı ortadan kaldırmak isterdim :)
 3-Sizi en çok etkileyen sinema sahneleri nelerdir? 
3 idiots'atki 3 arkadaşın birlikte olduğu her sahne inanılmaz güzeldi. :) First Love'daki kızın cesaretini toplayıp çocuğa duygularını söylediği sahne ve kızın arkadaşlarıyla ağlayarak şarkı söyleyip barıştığı sahne.Son olarakta Fanaa'daki final sahnesi...Dehşet vericiydi :/
4-Yaşadığınız şehir bir günlüğüne yalnızca size tahsis edilse ne yapardınız??
Hayatta gezmem bu 1 :) Okulun olduğu sokaktan geçmem bu 2 :) Anneanneme giderim herhalde bu da 3 :D
5-Şu sıralar takip ettiğiniz diziler nelerdir?
Biraz "Fatmagül'ün Suçu ne?" biraz "Yalan Dünya" azcıkta "Öyle Bir Geçer Zaman Ki" :))


5n1k

1-Ne? 
Geziii :D
2-Nerede?
Mümkünse yurtdışı
3-Nezaman?
Hemen şimdi
4-Nasıl?
Faytonla :D
5-Neden?
Biraz hava almam lazım   
6-Kim? 
"Forever Alone" diye boşuna dememişler :D 
 
Mim zinciri burda kısır döngü yapmakta benim mimleyeceğim kimse yok ki kardeşimden başka :D nightsun

4 yorum:

  1. oh god yine beni mi mimledin lan. :D neyse. sis çok hoş olmuş amaaa sevdim cidden bu arada ben en sevdiğim filimler kısmına fetih'i yazmayı unuttum ekliyim hemen ben :D bence ygs'nin kalkmasını sağlayabilirdin sis. şu kardeşine bi iyilik yapmış olurdun :D niye forever alone lan? ben neyim burda beraber gidek işte :D

    YanıtlaSil
  2. Haha:D Çevrem küçük kızım durup durup seni mimlerim :D Tekrar baştan yaz :D Ben de Fetih'i anlatayım derken anlatım bozukluğu yapmışım :/ Düşünürken yazaıyorum yaa var mı böyle bir şey? :D Ygs'nin kalkması hepimiz için yararlı olurdu tabi :))Ama öncelik insansal sorunlarda :D Forever alone da latife kuzucuğum :D Seni almadan bir yere gider miyim ben hiç?^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi insansıl sorunlarıda hallet beybi o ön yargı yüzünden neler geldi başıma.... tamam uleyn :D yazıyı düzenledim biraz :D git birdaha oku :D

      Sil