21 Ocak 2012 Cumartesi

 Uzun uzun çok uzun bir aradan sonra tekrar bir şeyler yazmak için oturdum bilgisayara.Ne yazsam ne yazsam diye düşünürken dedim boş ver onu sen anlat kendini :) Ve işte anlatıyorum yavaş yavaş kendimi.Önce hoşlandığım şeylerden başlamak istiyorum.Ki bunların en başında da herkes gibi müzik geliyor benim için.Sanırım onun benim için önemini anlatmama hiç gerek yok :D Kısaca "Music is my life" diyor ve direkt konuya dalıveriyorum.
 Peki " Ben ne dinlerim?". Cevap basit; Kpop :) Bundan 1-2 sene önce bana korece şarkı dinleyeceksin deseler "Hadi be git ordan" derdim.Sanırım bu önyargı herkeste olduğu gibi dilleri yüzünden oluşmuştu bende.Hızlı hızlı konuşmalar,tekerleme gibi şarkılar falan :) Ama işte her şey düşündüğü gibi olmuyor insanın.Beklenmedik hadiseler geliveriyor başına.Tıpkı benimki gibi :)
 İşte bundan 2-3 sene önce yaz tatilinde en yakın arkadaşım sayesinde ilk kez korece şarkı ve dizi izledim :) Sanırım hayatımın 180 derece döndüğü bir tarihti o :) Çünkü DBSK'i tanıdım o gün.Mükemmel 5 insanı yani.
Sağ baştan say :D Changmin,Yunho,Jaejoong,Micky ve Junsu. İşte DBSK.Her ne kadar şu an bu 5 kişi birlikte olmasa da onlar Cassiopeia için her zaman birlikteler.Gel gelelim grup içindeki favorilerime k5 :D Başta Yunho olmak üzere hepsi :D Seviyorum bunları ben yiaa :D Ve 100 kere dinlesem de bıkkınlık vermeyen şarkıları Mirotic...

DBSK'i şimdilik bırakıp bende Tanzimat dönemi etkisi yaratan bir diğer şahane mahlukata geçmek istiyorum."Kim ki o?" -Tabi ki Bi Rain :)) 


Hırçın,sexy,karizmatik yaratık :D Yaratık diyorum da sakın hakaret falan ediyorum sanmayın.Fazla sevginin yan etkisi bunlar :D Bi Rain'le nasıl karşılaştım inanın bilmiyorum :/ Ama çok etkili olmuş olsa gerek :D İlk olarak  izlediğim ve mp3'ünün telefonumu süslediği şarkısı Hip Song...

Rain'i de geçtim. :) Tatlılıklarıyla beni kendilerine bağlayan bir diğer grupta sıra.SHINee... 5 kişilik kaliteli bir grup...SMent.'in en iddialı gruplarından kendileri.Onlarla karşılaşmam da nette gezinirken oldu.Sonra da sıkı takipçileri oldum kendilerinin.Kısaca grup;

Yine sağ baştan :D Key,Taemin,Minho,Jonghyun,Onew... Konseptlerine öldüğüm klipleri Lucifer...

Veee işte hayatımın anlamını pekiştiren,anlatmaya kelime dahi bulamadığım o eşsiz grup... Super Junior!

Tanımadan önce arkasından söylemediğim şey kalmamıştı."13 kişilik grup mu olur yaa? Ne o öyle ordu gibi..." bu tarz şeyler işte :) Amma büyük laf etmişim hee :D şimdi kendilerinden başka bir şey dinleyemez oldum :) Nasıl sevilmez ki bu kuzular? :) Ve işte izlerken ağzımın istek dışı olarak 2 metre açıldığı o mükemmel klip ve şarkı;Bonamana...



Size iyi dinlemeler... Şimdilik benden bu kadar.Ama tanıtımlar bu kadar değil tabi ki.Devamı gelecektir özellikle Super Junior'un tanıtımına ayrı bir özen göstereceğim :) Sevgiyle kalın Vadi Yolcuları...(Yazı boyunca yaptığım her imla ve anlam hatası için özür diliyorum^^)

2 yorum:

  1. Yazın çok güzel olmuş sisterim ^^ ben ilk önce Bigbang ile başlamıştım k-pop'a Haru haru ile... Sonra DBSK zaten ahh o mirotic beni mahvetti :D ancak DBSK konusunda söyle bi salaklık var bende :D adamları dinliyorum ama kim olduklarını araştırmıyorum :D:D niyse sonra onlarıda araştırdık. 2 yıl önce Super junior'uda 'Super Girl' şarkısıyla tanıdım. tabi o zaman alt grubu normal sanıyorum ben :D bi süre sonra perfection çıktı ondan sonra ben bunların alt grup olduğunu çaktım :D sonrası malum. bi baktım bütün albümleri pc'imde inmiş olarak duruyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekküer ederim sis :)) Ben de bi ara ciddi anlamda Bigbang takılıyordum hani şu GD&TOP-Knock Out zamanları :D SJ'in de alt grup meselesi bize pek tanıdık gelmediğinden olsa gerek ben de "Bu da nesi? Bütün üyelerin başka bir grubu daha var." demekteydim :D Cahillik zor :D

      Sil