15 Ocak 2012 Pazar

"Hayatı seviyorum." İlk cümlem bu olsun istedim;çünkü her şeye rağmen hayatı seviyorum.Bazen naza çekiyor kendini,bazen gizli tek kapı bırakmıyor.Çoğumuz çirkin yüzüne daha alışkınızdır.Çünkü o bize hep kötüymüş gibi gelir.Oysa o çok kötü şeylerin arkasına saklanmış güzellikler o kadar basittir ki sadece fark edilmeyi beklerler.Belki çok iyimserim bu konuda hatta "Polyanna" ;ama bunları görmeden nasıl yaşanılır ki? Nasıl tutunulur hayata sımsıkı?
 Kabul ediyorum başlangıç için kötü bir yazı oldu.Telafi edilecektir :) Normalde bu kadar edebi yaşantım yoktur.Edebi değil hatta monoton bir yaşantıya sahibim ben.Ev-okul-dershane üçgeni ve YGS-LYS ikileminde ezilip duran normal(!) bir Türk vatandaşı...Renk olarak bir de Asya'yı katıyorum bazen.Tamam oluyor her şey.Gül gibi yaşayıp gidiyorum.Hayatıma renk veren"Asya"yı bir başka yazımda ayrıntılı olarak aktaracağım.Daha doğrusu bundan sonraki bütün yazılarımda :)) Şimdilik benden bu kadar.Bir başka saçmalıkta daha görüşmek üzere...

6 yorum:

  1. anem benim biricik kardeşimin blogu :) hayırlı olsun papatyam :)) sen yaz böyle ben hertürlü okurum :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh kuzum benim :)) Sağol^^ Katlanacaksın mecbur bana :)

    YanıtlaSil
  3. :)
    merhabalar:)
    giriş yazınız çok hoş olmuş.
    ASYA,yı çok merak ettim:)
    hayırlı olsun sayfanız.
    izliyorum sizi.
    bende bekliyorum sayfama.
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Beğendiğine sevindim.Başlangıcı içimden geldiği gibi yapmak istedim.Ve benden de sana kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  4. Canım hayırlı olsun sayfan..
    Takibindeyim.
    Sevgiler.
    Ayrıca yazınada bayıldıııım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) Ben de artık senin takibindeyim :)

      Sil